poniedziałek, 17 marca 2014

Premiera cyfrowej ep’ki AdE

SWAGmusic prezentuje drugi solowy materiał od warszawskiego rapera AdE, ep’ka zatytułowana ‚Co Złego To Nie Ja’ wydana został jedynie w wersji cyfrowej i od dzisiaj dostępna jest m.in. do darmowego odsłuchu w serwisie deezer.com: http://www.deezer.com/album/7513560.  


Legalne mp3 kupić można na iTunes:
https://itunes.apple.com/nl/album/co-z-ego-to-nie-ja-ep/id836594963?l=en.


Do tej pory pierwszym singlem, do którego powstało video, jest zremixowana wersja utworu ‚Słychać Aplauz’ z gościnnym udziałem B.R.O, klip obejrzeć można pod adresem:

'Co Złego To Nie Ja' to drugi, po wydanym pod koniec 2013 roku długogrającym albumie 'Perła Południa', solowy materiał AdE. Składająca się z sześciu utworów ep’ka pokazuje techniczny progres i wielość tematów z jakimi mierzy się AdE.   

'Co Złego To Nie Ja' to również jeden z pierwszych polskich albumów rap wydanych tylko w formie cyfrowej. Nowoczesne podejście do dystrybucji, nowoczesny styl tworzenia muzyki i tytułowa 'moc' to wszystko charakteryzuje AdE'go.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz