sobota, 31 maja 2014

20-22.06 Warszawa: DŹWIĘKZŁAM 2014

Od 20 czerwca przez 2 następne dni w Warszawie trwać będzie DŹWIĘKZŁAM 2014. Przed nami 3 dni świetnej zabawy w klimacie kultury Hip Hop. Zapowiedzianych jest wiele atrakcji takich jak contesty, warsztaty, rap, graffiti, breaking, deeJayin', Flea Market, chill cyphers, frisbee czy footbag. Swój udział potwierdzili m.in. Ryfa Ri, Kaen, Skorup i Flint. 


"RUFIN MC & B-BOY THOMAZ mają przyjemność zaprosić wszystkich na DŹWIĘKZŁAM 2014. Dźwiękzłam to 3 dni Kultury Hip-Hop a w nich contesty, warsztaty, Rap, Graffiti, Breaking, DeeJayin', Flea Market, chill cyphers, Frisbee, Footbag, specjalni goście z Polski i Europy. Projekt finansowany z Ośrodka Kultury Ochoty.


20.06.2014 - Piątek

FUNK YOUR DŹWIĘKZŁAM
Before Party - CONTEST Top Rock!

Gdzie: Świetlica Ul. Marszałkowska 17
Start 21.30
Jury: Skank / Kostek / Thomaz
Dj's: Warsaw Fellaz Dj's
Nagroda 200zł!
Wjazd free
Zapisy do 18 czerwca na dzwiekzlam@gmail.com
- tamat Top Rock Contest



21.06.2014 - Sobota

DŹWIĘKZŁAM JAM

DeeJays;
Rap Cypher'y i Koncerty;
Freestyle Rap Battle;
Breaking Jam + Crew Vs Crew Battle;
Graffiti Jam dla zaproszonych;
Graffiti Jam dla chętnych;
Street Art Jam;
Latające Dyski czyli Urban Frisbee;
Footbag czyli 'Zośka';
Flea Market;
Chill Corner
i inne!

Gdzie? Były Dworzec Warszawa Główna ul. Towarowa 1, Warszawa
Start? 12.00
Wjazd? free
Zapisy? do 18.06.2014 na: dzwiekzlam@gmail.com

After Party
Start? 22.00


22.06.2014 - Niedziela

DŹWIĘKZŁAM dzień 2 - 1vs1 Breaking Battle, DŹWIĘKZŁAM Cup 6 + bramkarz!
Gdzie? III Ogród Jordanowski ul. Wawelska 3

1VS1 Dźwiękzłam Battle
Dj: Vasquez
Host: Rufin MC
Jury: Skank, Jarkoo, Thomaz
Start? 14.00
Wjazd? free
Nagrody: I - 500ZŁ, II - 100Zł, III - 50ZŁ
10zł od osoby za udział w konteście.
Maxymalnie 32 osoby!!!
Zapisy do 18 czerwca na dzwiekzlam@gmail.com

DŹWIĘKZŁAM Cup - Turniej piłki nożnej
Otwarty turniej piłki nożnej, wystarczy zapisać się do 18 czerwca na email: dzwiekzlam@gmail.com - temat Dzwiękzłam Cup.
Turniej system pucharowy przy obecności 1 sędziego głównego!
Start 16.00


Spot promujący Jam - https://www.youtube.com/watch?v=SvCzs4XnqnA

Więcej info:
wydarzenie break.pl - http://www.break.pl/wydarzenie/28014-dzwiekzlam_2014

wydarzenie facebook - https://www.facebook.com/events/483828035073272/?fref=ts

fanpage - https://www.facebook.com/Dzwiekzlam

Do zobaczenia!

Rufin MC & B-BoyThomaz oraz RockaFellazCrew



Co? Dźwiękzłam 2014
Kiedy? 20 - 22 czerwca
Wjazd? 0 PLN
Linki: dołacz do wydarzenia na fb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz