poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Chickita

A więc, co do chickitashop… powstał już 3 lata temu… ale ten czas leci… Jedyną właścicielką i założycielką jestem ja - Agata. Pomysł na sklep z damskimi ciuszkami powstał głównie z potrzeby, ale również z mega zajawki na mode streetowo skate'ową. Od kiedy pamiętam byłam "skejtem" przynajmniej takim mentalnym bo jazdy na desce jakoś bardziej pro nie uświadczyłam nigdy.. wolałam snb, bo jak się upada na puszek to tak jakoś bardziej miękko niż na beton:) Wracając do bycia skejtem.. lubiłam szerokie luźne ciuszki, których zawsze brakowało mi w Polskich sklepach, a chodzić w męskich to nie to samo... Pamiętam jak zajarałam się Nikitą kiedy pojawiła się w PL, to tak jakby ktoś te ciuchy projektował specjalnie dla mnie, ale też ciężko ją było dostać... tak samo z damskim Vansem czy innymi markami... Pracowałam w sklepach skate/snow i tam też zawsze coś z tymi łaszkami było nie tak, bo zamówieniami damskich ciuchow zajmowali się kolesie lub osoby nie znające się na modzie i też nic dla siebie nie mogłam znaleźć...


W końcu postanowiłam wziąć sprawy we własne ręce  otworzyć sklep z ubraniami tylko dla dziewczyn skupiając się na markach streetowo-sportowych związanych głównie z deskorolką, snowboardem, czy surfingiem.. Zaczęłam oczywiście od ulubionej Nikity i Vansa, z czasem doszedł Neff, Volcom, Nixon mam też kilka naszych rodzimych marek, które również wpisują się w miejski styl takie jak Cahlo, Mleko, Rag Doll... Sama wybieram co chcę mieć w sklepie, nie biorę wszystkiego, nie chce żeby robił się bałagan, a prawda też jest taka, że jak za duży wybór to wcale nie tak dobrze, bo szczególnie my baby, zanim się zdecydujemy to już nic nie będzie.. No i tak... w wielkim skrócie powstało to z zapotrzebowania własnego ale też i innych, oraz zajwki na cała kulturę street!


Sklep jest dla wszystkich, zarówno dla tych aktywnych, sportowych dziewczyn jeżdżących na deskorolce czy snowboardzie lubiących klasyczne kroje podobne do tych męskich, ale również dla tych które najzwyczajniej w świecie kochają tą modę lubią się bawić szaleć, mają własne pasje i chcą wyglądać fajnie i oryginalnie, dla tych które cenią sobie jakość danych produktów, ich oryginalny design i krój.


Żeby to wszystko jakoś bardziej uściślić i łączyć się z dziewczynami pasjami innych dziewczyn powstał blog chickitashopblog.blogspot.com, który prowadzę ja i 3 inne dziewczyny (Morela, Aga i Asia) każda z nas jest inna, żadna z nas tak na prawdę wcześniej się nie znała, każda ma inne zajawki, ale łączy nas równie dużo rzeczy co i dzieli, co jest fajne bo mamy różnie spojrzenia na różne sprawy. Na bogu piszemy różne ciekawostki ze świata dziewczyn, zapraszamy też inne dziewczyny do dzielenia się swoimi pasjami na naszym blogu, robimy sesje w ciuszkach, oczywiście z chickitashop, Blog jest młody i dopiero to jakoś rusza, czekamy na cieplejsze dni wtedy przyjdzie nam więcej energii na fajne sesje i inne ciekawostki.


Agata

Strona sklepu
http://www.chickitashop.com/
info@chickitashop.com
+48 516 124 685

Zobacz też:
Rag Doll
Neff
Nixon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz