Pierwotnym celem marki 10.Deep było odzwierciedlanie idei i ideałów młodej kultury ulicznej związane z założycielem marki. Scott Sasso, jako nastolatek w Nowym Jorku siedząc w akademiku wybrał nazwę 10.Deep spośród innych 50 które miał napisane na kartce, ponieważ brzmiała mocno dźwięcznie. Lecz to nie sama nazwa, 10.Deep jest odniesieniem do 10 palcy człowieka. Symbolizuje to siłę, potęgę i moc człowieka jako indywiduum.
Przez ostatnie 30 lat młodzi, silni ludzie wywodzili się z kultur: hip-hop, skate, punk, graffiti. 10.Deep poprzez modę (jako sztukę użytkową) odzwierciedla ideały kulturowe tych ruchów z których tak na prawdę marka się zrodziła.
Od 15 lat marka króluje w Nowym Jorku w społeczności artystów młodego pokolenia rapu, deskorolkowców, streetartowców czy grafficiarzy. Dewiza jest prosta: forget everyone and listen to yourself. Siła leży w twoich 10 palcach!
Od 15 lat marka króluje w Nowym Jorku w społeczności artystów młodego pokolenia rapu, deskorolkowców, streetartowców czy grafficiarzy. Dewiza jest prosta: forget everyone and listen to yourself. Siła leży w twoich 10 palcach!
Zobacz też:
Najlepsza streetwearowa firma!
OdpowiedzUsuń:)
OdpowiedzUsuń