środa, 28 maja 2014

Onar - zapowiedź nowej płyty, nowy teledysk!

Onar po wydaniu albumu z Miuoshem, który osiągnął niedawno status złotej płyty, zapowiada nowe, solowe wydawnictwo. Kończąc współpracę ze Step Records reaktywuje znaną z czasów pierwszej płyty z O$ką markę Superelaks.


Premiera nowego albumu zatutuowanego "Dorosłe dziecko" planowana jest na 18 września 2014 roku. Już dziś prezentujemy teledysk do pierwszego singla promującego płytę - "1000e serc"


Za produkcję odpowiada Donde (http://www.facebook.com/dondeprodukcja), którego bit podkreśla doskonale emocjonalną moc utworu. W teledysku występuje Oskar OESU Podolski (http://www.facebook.com/oesuone), członek STGU, jeden z najzdolniejszych polskich artystów sztuk wizualnych związanych z kulturą hip hop, który na potrzeby tej realizacji stworzył wielkoformatową grafikę "1000e serc".


Sam Onar o utworze mówi: "Refren w tym numerze jest podsumowaniem mojej rozmowy z przyjacielem, którą odbyłem jakoś w zimie. Czułem, że jestem na rozstaju dróg i żeby zrobić coś nowego, czuć satysfakcję muszę obrać nowy kierunek. Chciałem się skupić tylko na muzyce, ale wiedziałem, że przede mną jest o wiele więcej pracy i zrobienie samego albumu to tylko połowa sukcesu. Zacząłem mu mówić o przeszkodach, które mogę napotkać, a on powiedział "pisz numery, nagrywaj, to jest najważniejsze". Wiedziałem, że ma rację i wziąłem się do roboty." 

Podziękowania za pomoc w realizacji teledysku dla:

Realizacja: WOW Pictures (http://wowpictures.tv)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 komentarz: