czwartek, 27 czerwca 2013

Ruszył sklep online UNIVERCITY WEAR

"Univercity - młoda marka streetwearowa działająca w Polsce od 2010 roku a od niedawna dostępna także na rynku europejskim. Firma stawia przede wszystkim na miejski design oraz doskonałe wykonanie produktów z najwyższej jakości materiałów." Na stronie znajdziecie wybór fajnych ciuszków oraz decków, wysyłka gratis.


"Głównym odbiorcą marki są osoby ceniące sobie komfort oraz oryginalny styl na codzień, a także ludzie związani ze sportami extremalnymi. Team UniverCity to ludzie, którzy reprezentują głównie świat skateboardingu, snowboardingu i muzyki, a założycielami firmy są osoby, które od lat związane są z tym środowiskiem. Najnowsza kolekcja marki znajduje się w nowootwartym sklepie online: http://univercityshop.com"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie samo posiadanie sklepu internetowego to również było moje marzenie i udało mi się je spełnić. Dlatego również jestem zdania, że przed taką decyzją dobrze jest o tym poczytać. Ja czytałam w https://www.sendit.pl/blog/o-czym-warto-pamietac-przed-uruchomieniem-sklepu fajne porady właśnie w tym zakresie.

    OdpowiedzUsuń