niedziela, 28 kwietnia 2013

Clae Strayhorn testował Buszkers z JuNouMi Crew

Amerykańska marka Clae to świetny design połączony z wysoką jakością wykonania. Trudno jest znaleźć równie ciekawy brand w obrębie męskich butów casualowych. Od ponad 11 lat każda kolekcja Clae robi wrażenie swoją wszechstronnością i innowacyjnością. Łączy materiały typowe dla obuwia outdoor’owego (sportowa odmiana Vibram®) z elegancką skórą, skórą wegańską, zamszem, siateczką mesh, wełną i wieloma innymi odmianami. Clae to buty zaprojektowane w całości. Wzornictwo i funkcjonalność sprawiają, że Clae wytycza trendy i nadaje kierunek innym markom obuwniczym.


Specjalnie dla nas model CLAE Strayhorn testował Buszkers - członek kolektywu didżejskiego JuNouMi Crew powiązanego z wytwórniami JuNouMi Records, Funky Mamas & Papas, Koh-I-Noor i U Know Me.

Oto kilka słów od niego:

“Moja znajomość z marką Clae zaczęła się w okolicach 2010 roku, kiedy polując na okazje w brytyjskim sklepie "Crooked Tongues" znalazłem parę czarnych McQueen'ów. Po krótkim researchu postanowiłem zaryzykować zakup i... nie żałuję! Po 3 latach w końcu musiałem się z tą pierwszą parą pożegnać, ale rozstanie umiliły mi zakupione w międzyczasie Strayhorny. Teraz do kolekcji doszły mi kolejne Strayhorny, tym razem model Canvas i muszę przyznać, że firma Clae trzyma jakość. Wszystkie trzy posiadane przeze mnie pary były wykonane z najwyższą starannością, nic się nie pruło, nie odklejało, ani nie pękało. No i ten design - przeglądając nowe kolekcje nigdy nie mogę się zdecydować. Co para to lepsze... Miejska elegancja. Podsumowując - polecam Clae z całego "butowego" serca!”

Kolekcja CLAE Wiosna Lato 2013 dostępna w sklepie www.PanPablo.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz