poniedziałek, 11 sierpnia 2014

zbliżająca się premiera drugiego solowego albumu Kaczora pt.: " Most Na Rzece Odkupienia"

Events4youUK i we współpracy z MVP Records - niezależną wytwórnią, która powstaje na potrzeby wydawnicze albumu " Most Na Rzece Odkupienia " , a także z myślą o kolejnych projektach Kaczora - Gracza Z Numerem Pierwszym, (która oficjalnie wystaruje z dniem premiery nadchodzącego albumu) przedstawiamy front okładki. 


"Most Na Rzece Odkupienia", to zaraz po "Bard`zie" Lukasyna mocno przeze mnie wyczekiwana płyta w ostatnim czasie. Przede wszystkim, dlatego, że nie będzie to z pewnością krążek powielanych do nieskończoności utartych schematów. Będą teksty przepełnione ostrością szczerości, dojrzałością i pewnością bądź co bądź pewnością siebie, uświadamiając dosadniej słuchaczom, kto jest Graczem z nr. 1, ALE przede wszystkim zuważymy - usłyszymy na niej uczyniony znaczny progres od wydania w 2010r. Kaczora Jego pierwszego solowego albumu "Przyjaźń, Duma, Godność" techniczny ... i nie tylko. 

Upłyneły 4 lata od ostatniego wydawnictwa Kaczora "Przyjaźń, duma, godność", można by było powiedzieć, że całkiem sporo, jednak już jestem niemal pewna, że płyta ta zdobędzie dużo nowych sympatyków / słuchaczy, a starych z pewnością nie zawiedzie. Do tej pory poznaliśmy oficjalnie dwa single wywodzące się z tej płyty: "Odkupienie", czyli pierwszy singiel, do którego został także zrealizowany video klip, na którym słychać mocno wypracowane technicznie flow. "Odkupienie" , a zarazem cały materiał "Most Na Rzece Odkupienia", to nic innego jak spisany Kaczora "własny elementarz prawd", z który częściowo już w tym singlu przybliża zarys całości materiału :- "Kaczka wraca

To moja miłość i praca
Choć perypetii zawiłość
Dziś poza normy wykracza
Dużo zmieniło się u mnie, zaznaczam jedno
Nadal dla gracza to sedno - zadać kłam bredniom,"

- "Kaczor przestał się byczyć znów,
W pończochę krzyczy znów,
Współzawodniczy zuch,
Cały i zdrów, choć słuch zaginął o mnie na moment,
Dziś piszę kolejny sonet - nie z miłości do monet,"

- "Wracam silniejszy, pierdolę przeszłość," 

- "Zostawiam za sobą wszystko,
Tworzę nową przyszłość," 

- "Będę robić kolejne płyty wzbudzając podziw, (...) Styl mam znakomity, z Łazarza się wywodzi,"- "Ja naprawdę już nie czekam, będę wymiatał - przyrzekam!"

- "Na bicie fruwam jak motyl, a wersem żądlę jak szerszeń" 

Zaś drugim singlem tym razem w wersji audio jest numer pt. " A Na Imię Mam...", do którego gościnnie dograł się Kajman, to obraz, przedstawienia siebie jako - Żywa kultura HIP-HOPU, poszerzając o jej elementy. 

- " Jestem wytrawnym graczemJestem oddanym fanem, który pod sceną skacze.Czasem bezczelnym chamem, co wypluwa jad w sieciBeznadziejnym tekściarzem, co rozsądkiem nie świeci"

- "Jestem kulturą graczy, chodź zagraj ze mną w grę tąa moim domem, jest bruk, ulica, betondziś tańczę z mikrofonem, winylem i farbątym co gardzą mówię "Idź stąd",a na imię mam Hip-hop!"- "Pragnę łączyć, nie dzielić" 

klika słów o rap grze : 

- "Dziś nie wierze swym oczom, ilu w tej grze skurwieli"

- "Daję ludziom odskocznię, jestem ciętą ripostą" 

- " W sobie dobro i zło mam, składam się z elementów " zaś Kajman 

- "W końcu gdzieś w slumsach wyrzucili mnie na ulicę
Rozbijając się na cztery części
Widząc to biedni posklejali elementy,w końcu nadając mi imię"Hip Hop" 

"Premiera kolejnego singla pt. " Wiem Kim Jestem" , do którego powstał również klip jest przewidziana na koniec sierpnia/początek września. Gościnnie w refrenie usłyszymy Justynę Krówczyńską - Jabłońską znaną również jako Ina. 

Ina, to bardzo ciekawa, z charyzmą Artystka - wokalistka/piosenkarka, mocno związana sercem z miastem Poznań. Ina obecnie współtworzy duet chórku podczas występów/koncertów Sylwi Grzeszczak i pracuje obecnie nad wydaniem swojej pierwszej solowej płyty. Miałam okazję usłyszeć ten numer przedpremierowo. Dla mnie to póki co faworyt ! Cały refren wykonany przez Justyne i Jej głos na dobre ulokował się w głowie i długo nie dawał za wygraną  ( co w efekcie spowodowało ciągłe nucenie pod nosem hihi  )Ine usłyszymy również w kawałku pt.: "Gdy Słowa Nie Przychodzą".

Prócz wyżej wymienionych gości na albumie znajdą się m.in. tacy goście jak: Słoń, Shellerini, Ry23, Koni, Rafi, Ero, Trzeci Wymiar i Paul Wall. Album składający się z 16stu utworów.Zapraszam do zakupu fizycznej wersji płyty. Preorder albumu wystartuje 25 sierpnia na stronie unhuman.pl, zaś premiera sklepowa odbędzie się 20 września.  

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz