środa, 19 lutego 2014

Mi-La - Supeł prod. STX Beat Production

"Supeł" to trzeci teledysk promujący debiutancki album Mi-Li zatytułowany "Miejskie gawędy o miłości i zbrodniach", który ukazał się w czerwcu zeszłego roku nakładem wydawnictwa My Music. Utwór przedstawia trzy ludzkie historie zawiązane na emocjonalny supeł. Za warstwę produkcyjną numeru odpowiada STX Beat Production.



"„Supeł” to mój protest przeciwko zatracaniu realnych więzi między ludźmi, przeciwko hipokryzji i brakowi dialogu – mówi artystka. – Ludzie żyją dziś w dziwny sposób. Współczesna kultura wmawia im, że powinni mieć ciekawsze życie, być mądrzejsi i piękniejsi. Nie zauważają, kiedy stają się niewolnikami fikcji, w którą uwierzyli. To rodzi frustrację i poczucie niespełnienia. Antidotum stanowi tu szczerość – analizuje Mi-La. Numer został wyprodukowany przez STX Beat Production, a zrealizowano go w Karter Studio w Warszawie. Mi-La lubuje się zazwyczaj w bardziej klasycznych podkładach, ale tu postawiła na nieco nowocześniejsze brzmienie – ze świetnym zresztą efektem. Również klip do „Supła” robi wrażenie. – Dziękuję za wsparcie kawiarni PINI Cafe & Vino, dzięki której było możliwe zrealizowanie teledysku – mówi Mi-La. Artystce pomogły ponadto firmy Noona Banks, Mery Faithfull i Not SO SO."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz