piątek, 10 stycznia 2014

Wampiry i upiory - premiera

Wczoraj na kanale MaxFloRecTV odbyła się premiera najnowszego teledysku Skorupa. Obrazek powstał do singla „Wampiry i upiory” pochodzącego z albumu PIĘKNA POGODA i spektaklu Teatru Muzycznego w Gliwicach o tym samym tytule. To już 4. klip promujący 4. solowy album artysty. Z racji tego zadaliśmy mu 4 pytania...


1. Skąd pomysł, by w klipie wystąpił sam producent utworu, DiNO?
– Po pierwsze: DiNO lubi pokazywać się w teledyskach do utworów, których jest współautorem. Wystąpił m.in. w obrazku do wspólnego utworu artystów MaxFlo pt. „SI” oraz w klipie do numeru „Solidarność/Z Bandą” z mojej poprzedniej płyty, ETOSU KOWBOJA. W tym drugim zagrał psychopatyczną postać chłopa ostrzącego siekierkę. Po drugie: postać, w którą wciela się DiNO w nowym teledysku to również psychopata. Znając jego możliwości w odtwarzaniu takiej roli, wiedziałem, że jest odpowiednią osobą do „Wampirów i upiorów”.  


2. Ile emocji, czasu i zaangażowania kosztowała Cię ta produkcja?
– Pierwszy dzień zdjęć przebiegł bardzo sprawnie – z mojej strony były to sceny rapowane, a DiNO pokręcił się po ruinach [teatru Victoria w Gliwicach - przyp. red.], prezentując mimikę nieprzyjemnego gościa, powstały dobre ujęcia. Zdjęcia grudniowe [w piwnicy i w okolicach domu samego producenta singla – przyp. red.] wspominam mniej przyjemnie: zatrułem się obiadem w restauracji i ujawniło się to akurat na planie. Musieliśmy przekładać kręcenie, bo nie dałem rady. Finalnie udało się wszystko sprawnie dokończyć.


3. Jak czułeś się w roli prawdziwego aktora? Może korzystałeś z jakichś wskazówek brata, który zajmuje się tym zawodowo?
– Myślę, że moja rola nie jest tu specjalnie skomplikowana, więc nie korzystałem z rad brata. W części zdjęć po prostu rapuję, a w drugiej części jestem ofiarą psychopaty. Starałem się zagrać zrezygnowaną postać znajdującą się w beznadziejnej sytuacji.

4. Czwarta płyta, czwarty obrazek. Ale chyba nie ostatnia płyta i nie ostatni klip ją promujący?– Jest jeszcze kilka utworów na płycie, które można ciekawie zobrazować. Mam nadzieję, że uda się to zrobić

.Za wizualizację „Wampirów i upiorów” odpowiada firma Filminati. Warstwą muzyczną numeru zajął się – stojący m.in. za sukcesem złotej płyty REKONTAKT grupy Pokahontaz – DiNO. Autorem tekstu jest sam Skorup. Singiel znalazł się na 4. solowej płycie tego gliwickiego rapera zatytułowanej PIĘKNA POGODA i wydanej nakładem MaxFloRec.

Album zamówić można m.in. w internetowym sklepie MaxFlo na sklep.maxflo.pl (kliknij, aby przejść: http://www.sklep.maxflo.pl/pl/p/Skorup-Piekna-pogoda/344).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz