czwartek, 9 stycznia 2014

Bezczel - Słowo Honoru - Okładka, data premiery

14 marca 2014 roku na rynku ukaże się druga solowa płyta Bezczela znanego z białostockiej formacji Fabuła oraz świetnie przyjętego debiutu „A.D.H.D.”. „Słowo Honoru" to 15 nowych utworów od jednego z najlepiej zapowiadających się raperów w Polsce mającego już ugruntowaną pozycją na scenie i uznanie kolegów z branży.


Dziś w sieci została zaprezentowana oficjalna okładka zwiastująca nowe wydawnictwo spod szyldu Proforma Label i Step Records.Bezczel przez ostatnie 12 miesięcy nie próżnował, dzięki czemu na nowym wydawnictwie  można zauważyć ogromny progres muzyka. Dopracowane do perfekcji flow idzie w parze ze zróżnicowaną warstwą tekstową. Muzyka spod ręki Poszwixxxa, Świerzby, Bob Aira czy SoDrumatica dopełnia całości.

Bezczel o okładce nadchodzącego albumu:
Z ogromną przyjemnością i nieskrywaną dumą prezentujemy Wam oficjalną okładkę mojego nowego solowego albumu, zaprojektowaną już chyba tradycyjnie przez DARIUSZA JABŁOŃSKIEGO. Tym razem dałem Darkowi wolną rękę i zielone światło na wszystko, od pomysłu, po efekt końcowy. Okładka jest jego dziełem w stu procenatch. Zanim jednak zabrał się do jej tworzenia, dostał ode mnie do posłuchania większą część materiału, aby móc jak najlepiej oddać jego klimat, charakter i treści na nim zawarte. Co do płyty, jest to rok mojej ciężkiej pracy, nie tylko nad kawałkami, ale także nad sobą. Cieszę się, że pomimo masy zawirowań życiowych na płaszczyźnie prywatnej i wielu różnych, dziwnych zdarzeń, które miały miejsce w minionym roku, udało mi się nagrać ten album. To wszystko chyba na nim słychać, emocje... Jest ból, gniew i smutek, ale także wiara i nadzieja. Determinacja i siła do walki... Potęga podświadomości #Joseph Murphy. Prócz tego są jeszcze lepiej dopracowane flow, treść (zawsze razem :)) i oczywiście mocne jebnięcie. W dwóch słowach: CIĘŻKI ROZPIERDOL!!! Śmiało mogę powiedzieć, że to jest LEVEL UP!

Wśród producentów, znalazły się takie osobistości jak Poszwixxx, SoDrumatic, BobAir czy Welon oraz młode, zdolne koty jak Świerzba czy duet producentów Rockets Beats. Wkrótce ogłosimy tracklistę i pełną listę gości. W poniedziałek puszczamy klip z gościnnym udziałem mojego zioma KAEN'a i włączmy preorder. Premiera krążka odbędzie się prawdopodobnie równo w pierwszą rocznicę wyjścia na świat ADHD (mogą nastąpić niewielkie przesunięcia). Tak jak poprzednim, tak i tym razem, płyta ukaże się nakładem mojego skromnego labelu PROFORMA. W moim odczuciu, jest to najlepszy, z dotychczas nagranych przeze mnie albumów... SŁOWO HONORU. Bezczel Proforma Label

Bezczel na Instagram: http://instagram.com/bezczelproforma# 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz