czwartek, 11 października 2012

Zeus powraca z nowym singlem i albumem!

Po półtorarocznej przerwie muzycznej na scenę powraca utalentowany, łódzki raper Zeus. Wykonawca znany z bezkompromisowego podejścia do muzyki, wszechstronności oraz charakterystycznej produkcji, zakończył właśnie prace nad czwartym solowym albumem. Przedstawiamy pierwszy singiel pt. „Znasz mnie” promujący nowe wydawnictwo Zeusa. Do numeru powstał także teledysk.


Zapytaliśmy rapera co porabiał przez ostatnie miesiące. - „W moim życiu zmieniło się bardzo wiele począwszy od spraw ściśle muzycznych i wydawniczych po kwestie prywatne włącznie. Osoby, które słuchały moich dotychczasowych płyt, będą prawdopodobnie zaskoczone pewnymi kwestiami. Zmieniłem wytwórnię, wyjechałem z Polski i wróciłem, rozpadł się mój paroletni związek, o którym mówiłem na poprzednich albumach, wydarzyło się też w moim życiu sporo innych rzeczy, które wpłynęły na to, że, mówiąc najprościej, wydoroślałem” – mówi łódzki muzyk. „Suma tych wszystkich wydarzeń znajduje swoje odbicie w tekstach, znajdujących się na płycie.”


Pierwszym singlem promującym czwarty album Zeusa jest utwór pt. „Znasz mnie”. Przesiąknięty energią numer został również wyprodukowany przez rapera, podobnie jak i cały album. 


"Znasz mnie" jest tylko przedsmakiem i zwiastunem płyty. Pierwszy utwór jest dosyć ogólny, jeżeli chodzi o treść, ale tak widzę początek promocji albumu. Rzeczą, która łączy ten pierwszy singiel z większością utworów z nowego materiału na płycie jest na pewno energia, ale sam utwór ma być jedynie przypomnieniem słuchaczom o mnie, tudzież przedstawieniem mnie nowym odbiorcom. Dopiero kolejne single pokażą obraz płyty” – twierdzi raper.


Czwarta płyta Zeusa ukaże się na rynku jeszcze w tym roku. Do premiery materiału zostanie opublikowany w sieci co najmniej jeszcze jeden singiel.

Zeus na fb:
https://www.facebook.com/zeuspierwszymilion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz