poniedziałek, 17 września 2012

W sieci dostępny jest wideo-wywiad z Marcinem Kowalczykiem, odtwórcą Magika w „Jesteś Bogiem”

„Chciałem dostać tę rolę nie po to, by zagrać kogoś fajnego, ale dlatego, że chciałem coś bardzo opowiedzieć. A w tym scenariuszu, w tej historii, było to zawarte.” – mówi Marcin Kowalczyk, odtwórca Magika w „Jesteś Bogiem”. Obraz, uchodzący za najbardziej wyczekiwaną polską produkcję ostatniej dekady (zwiastun w krótkim czasie obejrzało już blisko 1 000 000 widzów), zagości w kinach 21 września.


„Każdego dnia wchodząc na plan czułem niesamowitą energię od kolegów. Bez nich bym sobie nie dał rady i mam nadzieję, że oni beze mnie też. Życzyłbym każdemu takiej pracy, w którą można się wkręcić i przeżyć dzięki temu kawał przygody.” Wspomniana przez Marcina Kowalczyka przygoda nie tylko przyniosła podziękowania ze strony członków oryginalnej Paktofoniki, zaowocowała również laurami festiwalu w Gdyni dla każdego z aktorów wcielających się w założycieli PFK. Sam Kowalczyk zdobył nagrodę za profesjonalny debiut aktorski, a partnerujący mu Dawid Ogrodnik i Tomasz Schuchardt zostali uhonorowani nagrodami za najlepsze kreacje drugoplanowe.


1 komentarz:

  1. czekając z utęsknieniem na film, jestem jednocześnie pełna obaw, szczególnie co do roli gościa grającego Magika... w Polsce od tak dawna nie zrobiono wybitnego filmu, a mówiąc o legendzie taki by się przydał, że boję się rozczarować

    OdpowiedzUsuń