środa, 30 lipca 2014

31.07 Warszawa: Reggae Revival Night vol. IX

31 sierpnia w warszawskim Kurorcie odbędzie się Reggae Revival Night, czyli coś dla fanów zabawy w rytmie reggae. Rozkręceniem imprezy zajmie się dwóch dj-ów, selektorów muzyki: Sebafari / Selekta Sound oraz Malik / SingleDread Sound. Wstęp wolny!



"Reggae Revival Night – to nowy nadwiślański cykl czwartkowych imprez „Reggae” prowadzony za sprawą dwóch dj-ów, selektorów muzyki: Sebafari z Selekta Sound oraz Malik z SingleDread Sound! Każdego czwartkowego wieczoru gospodarze zapraszają wyjątkowych gości.
--------------------------------------
Nazywam się 27Pablo gram jako selektor/DJ Reggae i Dancehall od 1998r. Nie cierpię oficjalnego tonu i patosu, dlatego moja biografia jest napisana w pierwszej osobie.
W 1998 po półrocznym pobycie w Londynie i przeżyciu sesji Jah Shaki, oraz Saxon postanowiłem rozpocząć działalność „estradową” jako selektor czyli DJ tylko taki, który gra krócej tjuny.
Dzięki kontaktowi z włoską ekipą One Love Hi Powa miałem możliwość sprowadzać 7 calowe single z Jamajki i grać z nich tzw. jugglingi najnowszych jamajskich riddimów.
Na moich bashmentach tacy artyści jak Tenor Saw, Burro Banton pojawiali się w regularnej selekcji po raz pierwszy w Polsce.
W 2002 roku wyjechałem do Portugalii i tam z moim kumplem Lexem założyliśmy sound Yes Mi Selecta. Graliśmy na niezliczonych imprezach i bylismy świadkami narodzin współczesnej lokalnej sceny Reggae. Niektórzy twierdzą, że daliśmy początek eksplozji muzyki Dancehall w tym kraju.
W 2008 roku rozpoczęliśmy z Junior Stressem cykl imprez Chill Out Bashment, które potem przerodziły się w Dancehall Masakrę.
Dancehall Masak-Rah stała się jedną z najpopularniejszych imprez Dancehall w Polsce. http://www.masak-rah.pl/
Widzicie więc, że złoty chłopak jestem a do tego skromny, przystojny i czarujący.
W tym roku mija 15 lat mojej działalności, dlatego w lecie będę miał przyjemność zaprosić wszystkich na wyjatkową imprezę, na której pojawią się artyści i postacie, które mnie inspirowały i inspirują

 Gospodarze:
MALIK – SingleDread
Soundcloud: https://soundcloud.com/singledread
Facebook SingleDread: www.facebook.com/singledreadofficial
YouTube: www.youtube.com/user/singledread
www.singledread.com

SEBAFARI (DJ/Selekta) Żoliwarriors - Selekta Sound


Co? Reggae Revival Night vol. IX
Gdzie? Kurort, Bulwar Flotylli WIślanej
Kiedy? 31 lipca
Wjazd? 0 PLN




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz