poniedziałek, 17 marca 2014

21.03 Kraków | O.S.T.R & Marco Polo | Kartagina | Premierowy koncert Klub Kwadrat

Marco Polo, amerykańsko-kanadyjski artysta, przylatuje do Polski na trasę koncertową promującą nagrany wspólnie z O.S.T.R. album „Kartagina” (Asfalt Records 2014). To jeden z najbardziej uznawanych producentów hip-hopowych na Świecie.


Support: Sarius, Zorak, Szpak 
Prowadzenie: Dj Cichy & MC Robak
Data: 21.03.2014
Miejsce: Klub Studencki Kwadrat, ul. Skarżyńskiego 1
Start: 20:00 // Drzwi otwarte: 19:00 
Wstęp: 35 zł przedsprzedaż/45 zł w dniu koncertu

Przedsprzedaż biletów:
Klub Kwadrar (ul. Skarżyńskiego 1)
Klub Dziekanat (ul. Pędzichów 23)
Klub Pod Jaszczurami(Rynek Gł. 8)
Klub Meta(al. Jana Pawła II 78)
Bilety online: http://www.bettermusic.pl/kup-bilet/ (wysyłka lub odbiór w dniu koncertu)

Bilety z systemu Ticket Pro dostępne w całej Polsce (m.in. Empik, Media Markt, Saturn etc.). Pełna lista punktów sprzedaży: 

O albume „Kartagina”Marco Polo: „Płyta z O.S.T.R. to na długo ostatni w pełni wyprodukowany przeze mnie album. Zawiera jedne z nagrubszych bitów jakie kiedykolwiek zrobiłem. To dla mnie zaszczyt, że mogę mieć fanów także w Polsce. Zawsze mi się tu podobało na koncertach i nie mogę się doczekać marcowej trasy. Przygotowaliśmy coś naprawdę specjalnego dla naszej publiczności, nikt nie będzie rozczarowany. Dziękuję Ostremu za tę możliwość. To człowiek legenda. Do zobaczenia!”

O.S.T.R.: „Nagranie całej płyty z Marco Polo było jednym z moich największych muzycznych marzeń, ale myślałem, że jest to marzenie ściętej głowy. Nie ukrywam, że współpraca z Marco jest dla mnie zaszczytem, starałem się sprostać jego bitom, dlatego płyta powstawała 3 lata. Selekcja tematów, tekstów i bitów była okrutna. Od początku mieliśmy wizję na ten album – coś najlepszego, określającego szczyt naszych możliwości na dzisiaj. Nie wiem czym sobie na to zasłużyłem, ale Marco wysłał mi ponad 80 bitów do wyboru. Praca nad płytą była bardzo intensywna. Nagrywki trwały non-stop, tydzień w tydzień od 2011 roku. Razem włożyliśmy w tę płytę całe serce, siłę i umiejętności, które mamy. Zarwaliśmy niejedną noc. Wciąż nie mogę uwierzyć w to co się dzieje.”

dołącz na FB

Organizator: Better Music (www.bettermusic.pl)
Magic Music (www.magicmusic.pl)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz