niedziela, 5 stycznia 2014

Roman Bosski zasila szeregi Proper Records!

Artysta związany z grupami Firma i Bosskiskład oraz prezes muzyczno – sportowej  fundacji Drużyna Mistrzów pracuje nad swoim kolejnym solo. Jak zapowiada Roman Bosski, będzie to jego pierwszy indywidualny album, utrzymany w klasycznym ulicznym nurcie. W kwietniu album ukaże się legalnym nakładem Proper Records.  – Pierwsze rap solo jara mnie do granic!  Na tym etapie potrzebuję podmiotu, który zaopiekuje się mną lepiej niż ja sam potrafię. Proper Records to jedna z najbardziej obiecujących wytwórni. Patrząc na artystów, których skupia cieszę się, że znalazłem się w tym towarzystwie – tak rozpoczęcie współpracy ze świdnickim labelem komentuje Roman Bosski.


Na najnowszym krążku rapera znajdzie się 16 tracków. Już teraz został udostępniony dodatkowy utwór – „2literyR”, który również znajdzie się na płycie, nagrany na wejście na ring dla Roberta Radomskiego: http://www.youtube.com/watch?v=DMyYJR2CvGM&feature=youtu.be

Bosski, współpracujący do tej pory z takimi artystami jak Sokół, Pezet, Peja, Abradab czy Robert M, ujawnił również kilku gości, którzy pojawią się na jego najnowszym solo.

- Do współpracy zaprosiłem mistrzów produkcji takich jak nieoceniony P.A.F.F, młody wirtuoz SOKOS, wszystkim dobrze znany Fuso, rewelacyjny Fabster,  klimatyczny mistrz  DJ ZEL, Piero autor wielu hitów Firmy oraz Webster, który w Zion Studio odpowiada także za mix i master tego LP. Wokalnie pojawia się moi przyjaciele sceniczni m.in. Firmowcy, Miejski Sort, Peja, Kaen, Sokół i Marysia, Młody Bosski ale przygotowałem także utwory z wokalistami związanymi z instytutem wokalnym mojej Mamy - kto wie czy nawet z moją ukochaną Mamą nie nagramy jakiegoś hita – mówi Bosski

Najnowszy materiał Romana Bosskiego na półkach w kwietniu 2014 roku.

- Proper Records podeszło do rozmów ze mną z największym zaangażowaniem i inicjatywą. Podoba mi się kogo wydają oraz tendencje ku którym się chylą. To jeden z nielicznych labeli w Polsce tak przyjazny ulicznemu nurtowi. Ufam, że dobrze zaopiekuje się moim albumem – dodaje Roman Bosski.

- Materiał, który otrzymaliśmy jest świetny. Ma duże szanse, by pokryć się złotem. Utwierdził nas w przekonaniu, że mamy do czynienia z naprawdę dobrym graczem. Bosski to wyrazisty i nieszablonowy artysta. Cieszymy się, że w 2014 rok wkroczyliśmy akurat z tym raperem w naszych szeregach – mówi Piotr Jamrozik, prezes Proper Records.

Roman Bosski na FB:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz