środa, 29 stycznia 2014

DJ Soina i Fabuła prosto z Kręci Mnie Vinyl 2 - nowy klip!

Dj Soina kręci vinyl - "Bollywood" to już szósty klip promujący mixtape Soiny. O swoim Bollywood na tracku opowiedzą Bezczel, Poszwix, Ede, Kala; za egzotyczną oprawę bitową odpowiada Dolun.


"SZPADYZOR RECORDS, SUPREME-SHOP.COM prezentuje szósty teledysk promujący mixtape DJ SOINA "Kręci Mnie Vinyl 2".


Utwór z udziałem Bezczela, Ede, Poszwixa, Kali o tytule „BOOLYWOOD" ! Bit wykręcił nam DOLUN, cuty i scratche to zasługa jak zawsze gospodarza projektu DJ SOINY. Obraz do tego numeru stworzyła ekipa ASPEKT FILMS. "Kręci Mnie Vinyl 2" to mixtape, na którym znajdziemy premierowe zwrotki takich graczy jak: Pih, Słoń, Shellerini, Kajman, Bezczel, Qlop, Knightstalker, Rafi, Ry 23, Kaczor, Kroolik Underwood oraz wielu innych. Płyta poznańskiego DJ-a ukazała się na rynku nakładem poznańskiej wytwórni Szpadyzor Records w pierwszej połowie 2013 roku i po raz kolejny utwierdziła słuchaczy, że DJ SOINA to jeden z najważniejszych selektorów muzyki hip-hopowej w naszym kraju.


Na bitach wybranych przez artystę przepełnionych popisami gospodarza na adapterach usłyszeć można zarówno popularne postaci naszej sceny jak i zupełnie nieodkryte, świeże talenty.Więcej informacji odnośnie wydawnictwa na wszystkich kanałach związanych z poznańskim SZPADYZOREM, płyta cały czas dostępna na EL POLAKO w EMPIKU oraz dobrych sklepach muzycznych.

1. DJ Soina feat. Rafi - Intro
2. DJ Soina feat. Rafi, Knightstalker - Słychać Nas Z Dala
3. Dj Soina feat. Massey - Przejmujemy Kontrolę
4. Dj Soina feat. Ry23 Kowall Lont (prod. Ceha) - Kręci Mnie Vinyl
5. Dj Soina feat. Qlop Bubel (prod.Ceha) -- Smak Jointa
6. Dj Soina feat. Kajman, Kroolik Underwood, Ramzes - Zapomnij
7. Dj Soina feat. Jongmen, WSRH - Wybuchowy Mix (Exclusive Version)
8. Dj Soina feat. Bezczel, Poszwixx, Ede, Kala - Boollywood
9. Dj Soina feat. Wuaespecjal, Dmk, Martita, Yak - Nieskomnie
10. Dj Soina feat. Brożas Rudi - Co cie trapy ?
11. Dj Soina feat. Buczer, Cegła - Życie w Ciągłym Stresie
12. Dj Soina feat. Edizz, Dziku, Ginger, Ceha, Yankee Doo Doo, Snoof, Yak, Dolun, Gryph, Mielcar, Czubi, Rudi, Hałas, C-Zet, AllCZAPone - Nic o mnie nie wiesz
13. Dj Soina feat. Shellerin Kaczor - Bilet w jedną stronę
14. Dj Soina feat. Pih, Kubiszew, Mrokas, Fiołas - Pijemy Za Sukces
15. Dj Soina - Outro

Info:
www.facebook.com/djsoina
www.szpadyzor.pl
www.youtube.com/szpadyzorrec
www.youtube.com/djsoina"

źródło: mat. prasowe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 komentarz:

  1. Pierwsza płyta dj Soiny podobała mi się :) Zobaczymy jak będzie z tą... Jakoś nie mam przekonania. Byle bym się mylił. Też prowadzę blog o rapie. Dopiero zaczynam. Wymienimy się poleceniami? Mój adres: innastronarapu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń