środa, 31 października 2012

Szczur - Myślałem Kiedyś...

Przedstawiamy klip "Myślałem Kiedyś..." promujący solowy album Szczura "Zawsze Sam Wybierasz...", który pojawi się pod koniec tego lub na początku nowego roku. Zdjęcia do klipu wykonał Janosik. Za warstwe muzyczną odpowiedzialny jest m.in. BRZ.


Szczur - Dziękuje Janosikowi za zdjęcia, gdyby nie On klip by nie powstał, Majonezowi za towarzyszenie i cierpliwość przy montażu, Weronice i Jej koleżkom za udział w klipie, Yacowi za wykonanie tablicy z logówkami, BRZowi za wspaniały mix tracka oraz tym ktorzy sa ze mna caly czas i mnie wspieraja. Calosc bedzie w bardzo podobnym klimacie takze mam nadzieje bedzie tworzyc to jakas spojnosc. Oto tracklista z nadchodzącego krążka, która mam nadzieje nie ulegnie zmianie:

1. Pierwsze Wersy feat. BRZ
2. Myślałem Kiedyś...
3. Nie Wycofam Się feat. DzP
4. Front Podziemia feat. Ziółek
5. Głos Sumienia
6. Preteksty feat. Zazia, DzP
7. Kolejny Raz feat. Weronika
8. Wszystko Jest Inne
9. Mentalne Cierpienie
10. Zamknij Oczy
11. Rachunek Sumienia
12. Stare Czasy feat. Nalbor
13. Zmiany feat. Hinol PW, Mavik
14. Zawsze Sam Wybierasz
15. RAP Światłem W Tunelu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz