środa, 31 października 2012

Pelson w Step Records

W godzinach wieczornych na facebooku Pelsona pojawiła się informacja dotycząca wydawcy Jego nadchodzącego projektu „3854 i 3 kroki”. Jak się okazało, warszawski raper dość niespodziewanie zasilił szeregi opolskiej wytwórni Step Records. W jaki sposób nowe wydawnictwo wpłynie na kształt projektu w dość zaawansowanej fazie promocji? - Wypuściłem już 3 klipy promujące EP-kę. Zmiana wytwórni to nowa energia, pewnego rodzaju świeżość. Ostatnio wydawałem Respekt Rec, lecz tak naprawdę to była wytwórnia na potrzeby zespołu Molesta.


Prowadziłem ją z Włodim i Vieniem. Często nie było czasu na przypilnowanie wielu spraw. Ja osobiście najlepiej się czuję w studio i na scenie. Nie interesuje mnie papierkowa robota, marketing i cała otoczka związana z wydaniem płyty. Są wreszcie ludzie, którzy chcą sie tym zajmować, więc oficjalnie jestem w Step Records – komentuje artysta. - Wcześniej działaliśmy razem z ekipą Step Records, przy kilku koncertach, a także wyprodukowaliśmy w przeszłości vinyl MOLESTY. Generalnie znamy się nie od dziś i nie jest to przypadkowa współpraca - stwierdza.


Czy Pelson śledził dotychczasowe poczynania Step Records na rynku muzycznym?  - Śledzę w miarę możliwości poczynania Stepu, myślę że wspólnym doświadczeniem zrobimy kilka fajnych rzeczy razem. Jeśli chodzi o wykonawców to mam szacunek generalnie do wszystkich. Wyróżniłbym jednak Okoliczny Element - za dystans i luz. Pozdro chłopaki – stwierdza raper.


EP-ka „3854 i 3 kroki” ukaże się już w grudniu. Niebawem upubliczniona zostanie lista gości, producentów oraz kolejne szczegóły dotyczące projektu. Planowane są także kolejne teledyski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz