czwartek, 26 czerwca 2014

Haju ft Paluch Wojownik - teledysk

Sklepowa premiera albumu „Elipsa” odbędzie się już w najbliższy piątek, 27 czerwca. Podsycając przedpremierowe napięcie, Step Records udostępnia trzeci teledysk promujący krążek Haja.


W numerze „Wojownik” gościnnie udzielił się Paluch. Muzyka: Rockets Beats. Gramofony: DJ Gondek. Klip to dzieło ekipy OGfilms.


Na "Elipsie" znajdziemy 12 premierowych utworów. Prócz gospodarza, w charakterze gości usłyszymy raperów takich jak Rekord i Roxon z Pepe Skuad, Paluch oraz Mam Na Imię Aleksander. Za muzykę odpowiadają: Złote Twarze, Eljotsounds, Młody G.R.O., Markuszynsky,Rockets Beats, Opiat, MZG oraz SoDrumatic. Gramofony: DJ Gondek.


- Niedługo po zamknięciu albumu “Międzyświat” wybrałem się z kilkoma przyjaciółmi i znajomymi na rejs do Szwecji. Na drugi brzeg dotarliśmy niewielkim, leciwym jachtem żaglowym. Oprócz zgłębiania tajemnic żeglugi miałem sporo czasu żeby przemyśleć kilka spraw i złapać parę kadrów, które mógłbym zapamiętać na zawsze. Otwarte morze jest fascynujące. Spisałem kilka notatek i zrobiłem kilka zdjęć - jedno z nich znajduje się na froncie albumu. Elipsa zrodziła się na morzu, a na lądzie nabrała kształtu - ¬ dodaje raper.


Haju, reprezentant zespołu Pepe Skuad, ma na swoim koncie trzy solowe albumy oraz cztery nagrane wspólnie z zespołem. Raper obecny jest na podziemnej scenie od 12 lat. Jego solową dyskografię tworzą: "Poeta z ławki", "Jawosen" oraz "Międzyświat", z czego dwa ostatnie, stworzone wspólnie z duetem producenckim Złote Twarze, odbiły się szerokim echem w rapowym podziemiu.


Do tej pory krążek promują teledyski: „Film”, „Do dziś” oraz singiel „Na morze”.
Przedsprzedaż albumu dostępna jest na www.preorder.pl/elipsa 

Tracklista:
01. Elipsa
02. Drzewo
03. Do dziś
04. Film
05. Wojownik feat. Paluch
06. Dzwonię nocą
07. Kiedy spłynie
08. 50/50
09. AVC
10. Buty feat. Mam Na Imię Aleksander
11. Łapię kurs feat. Pepe Skuad
12. Na Morze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz