sobota, 5 lutego 2011

Air Jordan XIII

W reklamie tego modelu pt. "9000 Shots", Michael Jordan wchodzi do hali United Center i wita się z obsługą, mowiąc:
"Spudłowałem ponad 9000 rzutów w mojej karierze. Przegrałem prawie 300 spotkań. 26 razy podano mi piłkę, abym wykonał zwycięski rzut i spudłowałem. Zawodziłem wiele, wiele razy w moim życiu. Ale właśnie dlatego odniosłem sukces."


Trzynastki to jedne z ładniejszych modeli Air Jordan mają gładko przebiegające linie są bardzo żywe. Projekt bazuje na łapie Czarnej Pantery. Zielonkawe holograficzne 'oko' na pięcie przedstawia oko zwierzęcia a podeszwa przypomina łapę. Air Jordan XIII są bardzo wygodne i mają świetną przyczepność.

Historia Air Jordan: IIIIIIIVVVI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII,           

Zobacz też: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz