niedziela, 23 marca 2014

WWAdoeNTe - klip od B.A.K.U. i Manifesta

Wytwórnia UrbanRec prezentuje kolejny teledysk zwiastujący i promujący debiutancki album B.A.K.U. 'Poznaj Mnie', który ukaże się już 18 kwietnia tego roku. Tym razem video zostało zrealizowane do utworu 'WWAdoeNTe' z gościnnym udziałem warszawskiego rapera i producenta Manifesta.  Singiel wyprodukował Kudel, swoje skrecze dograł Dj Gumix, a video zrealizował Kuba Witek.


Krążkiem 'Poznaj Mnie', zgodnie z tytułem, raper przedstawia się szerokiemu gronu odbiorców i robi to naprawdę w mocnym stylu.


Na płycie znajduje się trzynaście starannie wyselekcjonowanych utworów, a gościnnie usłyszeć można między innymi VNM'a, B.R.O czy Grizzulah.   

'Poznaj Mnie' to kolejny dowód na to, że na polskiej scenie hip-hopowej powoli następuje pokoleniowa zmiana, a B.A.K.U. będzie jednym z tych, którzy zostaną na niej na dłużej.  

Tracklista:  
01. Na Wszystkie Strony 
02. Peron 2 
03. WWAdoeNTe Feat. Manifest 
04. Ale Powiedz Jedno Słowo 
05. Tylko My Wiemy 
06. Jaram Się 
07. Drugi Dom Feat. VNM 
08. S.P.O.R.T. Feat. B.R.O 
09. Moja Mantra 
10. Pójdę 
11. Pomimo 
12. Zejdź Na Ziemię Feat. Grizzullah 
13. Snajper Feat. Wude  

Płyta dostępna jest w przedsprzedaży na: 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz