niedziela, 27 października 2013

Dj Soina, Qlop i Bubel we wspólnym klipie

UrbanCity.pl oraz Szpadyzor Records prezentują teledysk do kolejnego utworu z płyty Dj'a Soiny "Kręci Mnie Vinyl 2", tym razem zobrazowano utwór z gościnnym udziałem Qlopa Bubla "Smak Jointa".


Podziękowania za pomoc w realizacji teledysku:
Hompi, El Silenzio, Gralu i Kasia, Psinka Happy, Quendi, Kicia.
Projekt LAB za udostępnienie przestrzeni.


"Kręci Mnie Vinyl 2" to mix kawałków raperów z całej Polski wyprodukowanych przez Cehę i Doluna pod czujnym okiem gospodarza projektu -- Dja Soiny. Na KMV2 między innymi można usłyszeć zwrotki od Kajmana, Piha, Fabuły, Shellera, Kaczora i wielu innych. KMV2 to pozycja obowiązkowa dla fanów polskiego rapu, na tej zróżnicowanym mixtapie każdy słuchasz znajdzie coś dla siebie. 

1. DJ Soina feat. Rafi - Intro
2. DJ Soina feat. Rafi, Knightstalker -- Słychać Nas Z Dala
3. Dj Soina feat. Massey -- Przejmujemy Kontrolę
4. Dj Soina feat. Ry23 Kowall Lont (prod. Ceha) - Kręci Mnie Vinyl
5. Dj Soina feat. Qlop Bubel (prod.Ceha) -- Smak Jointa
6. Dj Soina feat. Kajman, Kroolik Underwood, Ramzes - Zapomnij
7. Dj Soina feat. Jongmen, WSRH -- Wybuchowy Mix (Exclusive Version)
8. Dj Soina feat. Bezczel, Poszwixx, Ede, Kala - Boollywood
9. Dj Soina feat. Wuaespecjal, Dmk, Martita, Yak - Nieskomnie
10. Dj Soina feat. Brożas Rudi - Co cie trapy ?
11. Dj Soina feat. Buczer, Cegła -- Życie w Ciągłym Stresie
12. Dj Soina feat. Edizz, Dziku, Ginger, Ceha, Yankee Doo Doo, Snoof, Yak, Dolun, Gryph, Mielcar, Czubi, Rudi, Hałas, C-Zet, AllCZAPone - Nic o mnie nie wiesz
13. Dj Soina feat. Shellerin Kaczor - Bilet w jedną stronę
14. Dj Soina feat. Pih, Kubiszew, Mrokas, Fiołas -- Pijemy Za Sukces
15. Dj Soina -- Outro

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 komentarz:

  1. Sorki gdzie znajdę koszulka która qulop ma na sobie ,,Boże chroń mnie przed prawem bo ze złem sobie poradze'' jak mozna wyślijcie link ;)

    OdpowiedzUsuń