środa, 21 listopada 2012

Poznaliśmy gości na nadchodzącej EP-ce Pelsona

Grizzlee, Eldo, Hades oraz Kubson znajdą się na „3854 i 3 kroki” EP Pelsona. Nadchodzący projekt członka Molesty i ekipy Parias ukaże się już 7 grudnia nakładem Step Records.


Dlaczego Pelson zdecydował się na taki a nie inny dobór artystów? 
Z Grizzlee’em nagrałem już drugi numer, po „Wszystko wporzo” Molesty. Lubię przestrzeń w moich kawałkach, a on ją gwarantuje. Eldoce opowiedziałem o numerze „Kinematografia” podczas gdy spożywaliśmy napoje wyskokowe (śmiech). Zarapowałem mu zwrotki, Leszek uznał, że to fajny temat i już tydzień później nagrywał swoją zwrotkę w studio. Kubsona szanuję za wcześniejsze, solowe dokonania i uważam, że zasługuje na to, żeby poznało go więcej ludzi. Z Hadesem sprawa wyglądała nieco inaczej. Byłem zaproszony na jego solo „Nowe dobro to zło”. Wtedy niestety nie udało mi się dograć, z miejsca jednak postanowiłem go zaprosić na swoją EP-kę, z czego się mega cieszę, gdyż numer wyszedł zajebiście – mówi warszawski raper. - Generalnie zawsze zapraszam gości tylko wtedy, gdy podoba mi się ich twórczość i to jest najważniejszy powód powstania wspólnych numerów – dodaje Pelson. 

Mini album to 8 klimatycznych utworów, w pełny wyprodukowanych przez MAUi WOW!E. Tytuł symbolizuje kroki wykonywane przez Pelsona podczas jego ulubionej trasy spacerowej po Warszawie i to właśnie ludziom spacerującym dedykowany jest ten introwertyczny projekt. Klimat całości jest refleksyjny,  wiosenno-jesienny, momentami wręcz truskulowy. Za nieszablonową poligrafię odpowiedzialny jest Patryk Diox Skoczylas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz