czwartek, 22 września 2011

Poznaj szczegóły powstawania gadżetów Nike'a z "Powrotu do przyszłości"

Kupiliście którąś z 1500 par butów Nike Mag? Nie? na otarcie łez mam dla was filmy pokazujące kulisy powstawania butów oraz kurtki "z przyszłości" oraz garść informacji o samej aukcji, z której cały dochód został przekazany fundacji Michaela J. Foxa - filmowego Marty'ego McFly'a.


Podczas zakończonej wczoraj serii aukcji, na których można było kupić najprawdopodobniej najfajniejszą parę adidasów na świecie, udało się uzbierać zawrotną kwotę 11,2 miliona dolara, z czego połowa, aż 5,6 miliona dolarów pochodziła od założyciela Google - Sergieja Brina.



Aż 38 tysięcy razy podbijano cenę butów Nike Mag, które jedenaście dni temu wystawiono na aukcje na eBay'u. Najtańszą parę butów z przyszłości sprzedano za 2300 dolarów (rozmiar 7, w Europie 38-39), a najdroższą za 9959 (rozmiar 9, czyli 42,5). Na portalu Sneaker News znajdziecie prawdziwą kopalnię liczb związanych z tą aukcją.



Po przestudiowaniu robiących wrażenie kwot powinniście rzucić okiem na wypuszczony przez firmę Nike materiał przedstawiający kulisy powstawania butów oraz kurtki (nie wiedziałem, że również nią Nike zrobił), które Marty McFly założył na siebie w drugiej części filmu "Powrót do przyszłości". Najbardziej rozbawiło mnie odkrycie prawdziwego mechanizmu działania samowiążących się butów.



Mam nadzieję, że Nike zaskoczy nas ponownie i wypuści za cztery lata kolejną partię butów, na która będzie mnie stać. [Nike, Sneaker News]

Źródło gizmodo.pl

Zobacz też:
Nike Air Max 180 Jesień / Zima 2011

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz